POLITICA DE RETUR SI LIVRARE
Livrarea serviciilor.
Abonamentul devine activ imediat după confirmarea plății, cu excepția cazurilor în care se specifică altfel.
Activarea abonamentului este condiționată de finalizarea procesului de înregistrare, care include semnarea contractului de prestări servicii și prezentarea unui act de identitate valabil.
Membrii care achiziționează abonamente cu o durată de minimum o lună vor primi un card de acces nominal.
Renunțarea la calitatea de Membru. Denunțare. Încetare Contract.
Membrul poate renunța la calitatea sa prin denunțarea unilaterală a Contractului de Membru oricând, iar contractul va înceta la sfârșitul perioadei minime asumate prin tipul de abonament încheiat. Nu va fi considerată renunțare la calitatea de Membru neutilizarea Abonamentului achiziționat de către Membru din motive neimputabile Clubului Sportiv Energym.
Renunțarea la calitatea de Membru trebuie făcută în scris sub semnătură olografă, iar cererea va fi depusă la recepție.
Renunțarea la calitatea de Membru, nu obligă Clubul Sportiv Energym și nici nu dă dreptul Membrului la restituirea contravalorii lunilor de Abonament achitate până la momentul renunțării.
Membrul are dreptul de a denunța unilateral contractul în următoarele cazuri:
Dacă Clubul Sportiv Energym nu poate funcționa din cauze externe (de exemplu, suspendarea activităților sportive din cauze de siguranță națională, precum pandemii, greve sau crize de orice fel), nu se deschide sala, nu se permite accesul, nu se desfășoară activitatea obișnuită), Membrul poate solicita înghețarea Abonamentului.
La reluarea activității, durata înghețată se adaugă la Abonament. În acest caz, Membrul nu are dreptul la restituirea sumelor plătite deja, ci doar la prelungirea corespunzătoare a duratei.
Când, din alte motive decât cele prevăzute mai sus, Clubul Sportiv Energym nu poate funcționa pentru o perioadă care nu depășește 30 zile calendaristice, Abonamentul se poate îngheța în aceleași condiții ca la punctul anterior.
În acest caz, Membrul nu are dreptul la restituirea sumelor plătite deja, ci doar dreptul la prelungirea corespunzătoare a duratei.
În cazul în care perioada depășește 30 de zile calendaristice consecutive sau 45 de zile calendaristice într-un an, atunci Membrul poate denunța unilateral contractul și solicita restituirea sumelor achitate, dar doar proporțional cu durata rămasă din Abonament care nu a putut fi utilizată. Membrul poate exercita acest drept la împlinirea termenelor.
Dacă Membrul beneficiază de un Abonament cu acces în mai multe locații din același oraș, iar cel puțin una dintre aceste locații este deschisă și se află la o distanță de până la 6 km de reședința Membrului sau de locația unde își realizează antrenamentele în mod obișnuit, Membrul poate beneficia de serviciile Clubului Sportiv Energym, atunci înghețarea Abonamentului nu poate avea loc în niciuna dintre situațiile de mai sus.
În cazul contractelor cu discount, Membrul își asumă o perioadă minimă de angajament. Acest angajament pe termen lung este un aspect esențial pentru care clubul Energym acordă discount-ul, având așteptarea ca Membrul să rămână pe întreaga durată a perioadei contractate.
Dacă Membrul renunță la Abonament înainte de finalul perioadei contractate cu discount, restituirea se va face după eliminarea acestui discount. Mai clar, dacă Membrul nu respectă perioada minimă contractată, va avea aceleași condiții ca cei cu abonament de 1 lună. Se va calcula tariful standard lunar pentru lunile în care serviciile Energym au fost utilizate, iar diferența dintre suma achitată și suma calculată va fi restituită Membrului. (Exemplu: Pentru claritate, Dacă abonamentul standard costă 240 lei/lună și Energym oferă 25% reducere pentru un abonament anual plătit integral, Membrul plătește 2160 lei în loc de 2880 lei. Dacă renunță după 6 luni, i se va returna 720 lei, deoarece a folosit serviciile de 1440 lei (6 luni x 240 lei)).
În cazul unui Abonament anual sau pe altă perioadă contractat cu discount, unde plățile discountate se efectuează lunar și Membrul decide să renunțe înainte de finalul perioadei contractate, acesta va fi obligat să achite diferența dintre tariful cu discount și tariful standard lunar pentru fiecare lună în care a beneficiat de serviciile Energym. Suma totală datorată de Membru va fi calculată luând în considerare tariful standard lunar, fără aplicarea discount-ului, pentru lunile utilizate. (Exemplu: Dacă abonamentul standard costă 240 lei/lună și Energym oferă 25% reducere pentru un abonament anual cu plăți lunare discountate, Membrul plătește 180 lei/lună în loc de 240 lei. Dacă renunță după 6 luni, în loc să plătească 1080 lei (6 luni x 180 lei), va trebui să achite diferența de 60 lei pentru fiecare lună utilizată, adică 360 lei în total, pentru a acoperi costul standard de 240 lei/lună.)
---
Totodată, față de nerespectarea perioadei minime contractuale de către Membru și resursele alocate excepțional de Clubul Sportiv Energym pentru formalitățile de gestionare a contului de Membru și de încetare a raporturilor contractuale, Membrul va suporta un cost de 100 lei, reprezentând dar fără a se limita la, costuri de personal, mentenanță tehnică, închiderea contului, verificarea și calculul sumelor, costuri juridice, comisioane bancare, costuri de contabilitate. Această sumă, precum și eventualele sume suplimentare calculate vor fi reținută din suma ce se va restitui Membrului sau vor fi achitate de către acesta în mod direct. În cazul în care acesta nu va achita suma, Membrul autorizează Clubul Sportiv Energym sau orice reprezentanți ai săi să debiteze contul său bancar în vederea recuperării acestei sume.
---
Rezilierea contractului de către Membru.
În cazurile de neexecutare în care Membrul ar fi îndreptățit să solicite rezilierea, va acorda Energym pentru fiecare neexecutare un termen de remediere rezonabil de minim 15 zile calendaristice în prealabil, ținând cont și de zilele libere sau sărbătorile legale. Potrivit legii, rezilierea va putea fi solicitată în cazul neexecutărilor de mare însemnătate sau de mică însemnătate, dar repetate și neremediate. Membrul înțelege că eventualele neexecutări remediate nu vor duce la anularea contractului. În plus, înțelege că dacă remedierile au avut loc înainte de intervenirea rezilierii contractului, aceasta nu va mai opera.
---
Suspendarea Abonamentului de către Clubul Sportiv Energym.
În situația în care Membrul nu respectă prevederile prezentului Contract de Membru, regulile interne de funcționare, politicile și procedurile interne ale Clubului, dacă Clubul nu decide încetarea Contractului de Membru și dezactivarea cardului de Membru, poate decide suspendarea temporară a Abonamentului, pentru perioade succesive cuprinse între 3 și 30 zile. Abonamentul se va relua la data expirării duratei pentru care a fost suspendat, durata rămasă din Abonament începând să curgă de la data expirării duratei de suspendare comunicată de Club.
---
În toate cazurile care atrag Pierderea calității de Membru ori suspendarea Abonamentului de către Clubul Sportiv Energym, Membrul va fi informat în prealabil de către Club.
---
Pierderea calității de Membru.
În cazul în care Membrul încalcă obligațiile contractuale sau Regulamentele, regulile și politice Clubului în vigoare la data comiterii acțiunii/inacțiunii de care Membrul se face vinovat, cu prezentarea dovezilor necesare și suficiente, inclusiv martori, acesta înțelege că poate pierde calitatea de Membru din cauza propriilor acțiuni, ca urmare a primirii unei notificări de reziliere din partea Energym în acest sens, iar contractul va înceta la primirea acestei notificări.
---
În cazul încetării contractului din culpa Membrului (de exemplu, nerespectarea prevederilor prezentului Contract de Membru, a regulamentului intern de funcționare, adoptarea unui comportament nepotrivit față de ceilalți membri ai Clubului Sportiv Energym, față de antrenori, față de invitații clubului ori față de angajații Clubului Sportiv Energym, încredințarea cardului/metodei de acces altei persoane), Clubul Sportiv Energym nu va fi obligat la restituirea contravalorii Abonamentului care a fost achitat până la data comunicării deciziei de încetare a Contractului de Membru.
---
Reclamații.
Dacă nu se prevede altfel prin prezentul contract, orice reclamație, plângere, sesizare, cerere sau solicitare din partea Membrilor se va formula în scris și se va depune la recepția Clubului de unde și-a achiziționat abonamentul sau dacă achiziția a fost făcută online, la recepția Clubului selectat (chiar dacă abonamentul oferă acces în mai multe cluburi).
În cazul cererilor de restituire a prețului abonamentelor și în situația în care membrul este plecat din localitate, îi este permis în mod excepțional să depună cererea fizic în recepția celui mai apropiat club, iar dacă este plecat din țară o poate trimite în format electronic, semnată, pe adresa de e-mail office@getenergym.ro, având obligația de a demonstra în prealabil că s-a aflat în imposibilitatea de a depune fizic cererea, sub sancțiune neluării în considerare a cererii.
Orice fel de cerere va trebui completată pe formularul tipizat pus la dispoziție în recepție sau, în lipsa unui formular pentru cererea respectivă, trebuie să conțină obligatoriu următoarele elemente: numele și prenumele persoanei care adresează cererea; datele sale de contact unde dorește să primească răspunsul; descrierea completă a evenimentului precum și data când s-a produs și, dacă este cazul, ora la care s-a produs; data întocmirii. Clubul are dreptul de a solicita informații suplimentare ori clarificări emitentului cererii.
Toate cererile adresate vor fi soluționate în cel mai scurt timp, dar nu mai mult de 30 zile de la data înregistrării acestora.
© 2024. Toate drepturile rezervate Energym Izvor


GYM SPACE SRL
42276827
BV, Tarlungeni, Str. Harmanului, 27A